Jak zjistit, co si návštěvník myslí o vašich stránkách? Jak zjistit jeho názor na poskytované služby? Jak s návštěvníkem začít komunikovat? Jednoduše. Přes Odpovědní formuláře. Odpovědní formulář, je takový formulář, do kterého může napsat vzkaz pro vás, případně jej nechat zveřejnit. Tyto formuláře mají různou podobu. V tom základním jsou si ale dost podobné.

Odpovídat se dá odkudkoliv

Jsou uvedeny otázkou pro návštěvnickou veřejnost. Dotaz může směřovat na cokoliv, autorem jste vy a vy tím pádem víte nejlépe, na co byste chtěl znát odpověď.

Pod onou otázkou je umístěno políčko, do kterého může návštěvník napsat to co má na srdci.

Tyto formuláře mohou mít různou podobu. Můžete z nich udělat anketu, můžete používat různé vzorce a přednastavené prvky. Můžete zkrátka, co chcete. Do anket lze vkládat jen jednoduché odpovědi systémem ANO / NE. Nebo můžete variant odpovědí umožnit více. Pakliže návštěvníkovi nebude vyhovovat ani jedna z odpovědí, může napsat zdůvodnění.

Tyto formuláře jsou výborným způsobem jak rychle zjistit, zda jsou vaše služby žádané a zda, je poskytujete správným způsobem. Záleží jen na vhodně položených otázkách.

Tento způsob průzkumu trhu je mnohdy výhodnější než klasický formulář pro recenze, které využívají mnozí návštěvníci jen řešení osobních problémů a frustrací. Nic méně je zde třeba podotknout, že i na negativní až vulgární komentáře je dobré s klidem, přehledem a vstřícně odpovídat.

Komunikujte se svými zákazníky

Odpovědní formulář je skvělým marketingovým prostředkem, který, aktivní majitel stránek dokáže využít ve svůj prospěch. Otázky lze samozřejmě po nějakém čase aktualizovat, nebo dalšími, doplňovacími otázkami se dopídit detailnějšího názoru.

Všechny odpovědi, bývají administrátorem stránek notifikovány a v reálném čase přeposílány na váš e-mail. Nic vám tedy nemusí uniknout. Na odpovědi, pokud si to jejich charakter žádá, odpovídejte co možná nejdříve a kvalifikovaně.Odpovědní formuláře