Pro někoho ztráta času a pro někoho slovo, které znamená pro úspěšný web mnoho. Než se pustíte do SEO optimalizace, je důležité si uvědomit, kdo budou Vaší cíloví návštěvníci a na ty se vrhnout a nabídnout jim právě to co hledají. Díky tomu získáte nejen více návštěvníků, ale pokud máte komerční web tak i více peněz. SEO optimalizace se dá rozdělit na tři důležité úseky, které jsou pro web důležité a vzájemně spolupracují. Jedná se o klíčové slova, jejich rozmístění na stránce a tvorba zpětných odkazů. Pokud chcete ať je SEO opravdu funkční je potřeba mít nasán kvalitní obsah. To je základ a bez něj to opravdu nejde. Proto než něco začnete psát, musíte vědět o čem.
muži a seo

Klíčové slova


Sestavení klíčových slov je jeden z 3 důležitých věcí při správném fungování SEO optimalizace. K tomu Vám pomohou nástroje na návrh klíčových slov jako je Sklik nebo třeba AdWords. Konkurence pro Vás může být taky velice prospěšná. Stačí se podívat, na jaké klíčová slova cílí. Nekopírujte, jen si udělejte obrázek.
Jaká slova hledat?
· Jaké typy produktu existují
· Jaké parametry produkty mají například výška, barva a jiné
· Kdo produkt vyrábí
· Do jaké místnosti patří
· Pro koho je produkt určen
· Recenze a návody
· A k jaké příležitosti se produkt kupuje, jako jsou například narozeniny, vánoce, výročí

Zpětné odkazy


Zpětné odkazy je další důležitá věc pro Váš e-shop. Tyto odkazy jsou pro vyhledávače měřítkem o oblibě vašeho e-shopu nebo stránek. Když už si tedy dáte práci ze zpětnými odkazy pokuste se zaměřit na větší okruh cílových stránek, podstránek, kategorii.
panáček s otazníkem

Je SEO priorita?


Když už se pro SEO rozhodnete, zkuste se zaměřit na to, s jakým rozpočtem můžete a chcete pracovat. Analýza dat bude ze začátku Váš velký kamarád, která by Vám měla také ujasnit, zda zrovna pro Váš web je SEO to pravé a není potřeba se raději zaměřit a zafinancovat jinde. SEO není nutnost, kterou musíte mít, protože si to doba žádá a mají to všichni.